Csapatépítő programok

Egyedi igény szerint felépített könnyed, játékos, mégis fejlesztő és célorientált csapatépítő programjaink magyar és angol nyelven is megvalósíthatóak az ország bármely pontján, de minden esetben elsősorban a csapat elképzelései szerinti és a  program  eredményessége szempontjából a legideálisabb helyszínt ajánljuk.

Csapatépítő programjaink célja az élményekkel teli kikapcsolódás, a közös szórakozás, melyek során néhány óra vagy egy-két nap alatt igazi, összetartó közösség kovácsolható a csapatból. 

Igény esetén az alábbi programjaink csapatépítő programvezető mellett szakirányú végzettséggel rendelkező profi trénerrel is megvalósíthatóak.

BELFÖLDI CSAPATÉPÍTŐ PROGRAMOK

 

1. Danny Ocean bandája

Az Ocean’s Trilógia (11, 12, 13) ihlette ezt a mozgalmas, vidám játékot, amelynek kerettörténete a kaszinók kifosztásához, műkincsrabláshoz és természetesen a laza eleganciához kapcsolódik. Danny Ocean szeretné bővíteni a csapatát, és most itt a lehetőség, hogy a résztvevők különböző feladatok során bizonyítsák, alkalmasak-e erre. Hogyan birkóznak meg a lézermezővel, tudják-e hatástalanítani a riasztót, hatékonyak-e az útvonaltervezésben? A program során a játékok felidézik a filmekből megismert jeleneteket és végül a csapatok izgalmas krimi kvízben is bemutathatják jártasságukat a témában.

 
Ocean's Eleven - Tripla vagy semmi -DVD | DVD | bookline
 
 

2. Golderg gép

A játékban résztvevők feladata egy olyan láncreakciószerűen működő szerkezet létrehozása, amely egy alapvetően egyszerű feladatot lehetőleg minél több, egymásból következő lépés láncolatán keresztül végez el. A program beltéren és a szabadban egyaránt megvalósítható.

 
 

3. Őrült futam

A csapatépítés során autós versenyistállók versenyeznek egymással. A résztvevők saját Forma 1-es csapatokat alakítanak és megtervezik, majd megépítik egyedi versenyautóikat. A csapatépítő program záró része természetesen egy izgalmas autóverseny. Ezzel remélhetőleg sokak gyermekkori álmát sikerül megvalósítani, hiszen sokan ábrándoztunk akkoriban autóversenyzői pályafutásról. A versenyautóknak egyedi, emberi erőforrás meghajtással kell rendelkezniük (lábbal hajtós, társak által betolós, stb.) ezáltal a láda derbiken megismert járművekhez hasonlóak lesznek.

4. Szentendre city challenge

Egy város felfedezése mindig izgalmas program, egy történelmi múlttal rendelkező településé pedig különösen. Játékunkban a résztvevőket csapatokra osztjuk, akik Szentendre utcáin, parkjaiban sétálva megismerkednek a város történetének fontosabb eseményeivel, leghíresebb lakóinak történetével. A program egyúttal egy kis verseny is a csapatok között, mivel a cél, hogy minél több érdekes információval gyarapodjanak a résztvevők, és ezt a csapatépítés befejező részében egy mini kvíz formájában értékeljük is.

 
 
 

 

5. A szerzetes titka

A közeli kolostor legöregebb szerzetese nemrég sajnos elhunyt, de szerencsére még idejében papírra vetette az általa készített, messze földön híres gyógyító elixír összetételét. Illetve csak egy részét, mert a többivel egy kis furfangot eszelt ki. Azon az éjszakán, amikor érezte hogy már csak néhány óra van hátra az életéből, egyesével behívta cellájába a többi barátot. Mindegyiknek csak egy alkotóelemet árult el azért, hogy a csodaitalt mindig együtt főzzék ezentúl, úgy, hogy mindenki bedobja az üstbe a sajátját. Ebben az izgalmas csapatépítésben a résztvevők feladata az összetevők kitalálása, melyben a többi szerzetes is a segítségükre lesz. A program megvalósítható kint és bent is, valamint van online csapatépítés változata is.

 
 

6. A világ a lábaid előtt

Ebben az interaktív játékban a csapatok különböző országok állampolgáraivá válnak, akik "beutazzák" Európát vagy a Világot (a résztvevők számától függően) és megismerkednek más országok lakóival - akiket tulajdonképpen a többi csapat személyesít meg. A játék során a csapatok végig látogatják a különböző állomásokat, ahova egyrészt ők is visznek feladatokat a saját országukkal kapcsolatban, másrészt az adott állomáson kapnak is feladatokat a másik csapat által képviselt országgal kapcsolatban. A játék ezáltal teljesen interktív, és a csapatok tulajdonképpen egymást pontozzák, és így hirdetünk a program végén győztest. (természetesen minden állomáson egy animátor segít a játék zökkenőmentes lebonyolításában és ügyel a játék tisztaságára. A program megvalósítható kint és bent is, valamint van online csapatépítés változata is.

 
 

7. Lego bridge

A LEGO Bridge egy olyan csapatépítő tréning, amelynek során a résztvevők együtt hoznak létre egy közös építményt, és a tervezésben valamint a kivitelezésben is csapatként, együtt dolgoznak. Ez az építmény egy LEGO-ból készült híd.

A csapatoknak egymástól függetlenül, azonban mégis összehangoltan kell dolgozniuk ahhoz, hogy a játék végén összeálljon a híd.

 
 

8. Balaton retro - Ötvös Csöpi nyomoz

Ötvös Csöpi nyomozó neve mindannyiunk számára ismerős, hisz a Pogány Madonna epizóddal kezdődő filmek sora és természetesen főszereplője klasszikusnak számítanak. A csapatépítő tréning során a résztvevők egy nyomozás segítőivé válnak, és miközben nyomozói feladatokat látnak el, közben minden állomáson és feladatnál újabb és újabb részlet derül ki az ügyről. A résztvevőket csapatokra osztjuk, akik végig látogatják a játékállomásokat, ahol nyomozói játékok és feladatok várnak rájuk. Ezzel párhuzamosan egyre több információhoz jutnak a bűntény nyomozati jegyzőkönyvéből. Ennek segítségével kell a játék végén kitalálniuk a gyilkos személyét.

 
 

9. Kartonhajó regatta

Ebben a csapatépítő élményprogramban rivális hajógyárak versenyeznek egymással. A résztvevőket csapatokra osztjuk, ők lesznek az egyes gyárak. A feladat egy új fejlesztés, egy különleges hajó létrehozása kartonból. A program elején minden csapat megkapja a előállításhoz szükséges alapanyagokat és eszközöket. A programhoz biztosított kartondobozok és díszítő alapanyagok alkalmasak az élethű nagyságú járművek kialakításához.

 

10. Csokitőzsde

A Csokitőzsde egy „édes” csapatépítő élményprogram, melynek főszereplője a csokoládé. A csapatok a San Pedro Csokigyár részvényesei, és céljuk még több részvény megszerzése és ezáltal minél nagyobb tulajdonrész birtoklása a gyárban. A résztvevőket csapatokra osztjuk, és minden csapat kap egy bizonyos kezdőtőkét, részvényeket, amelyekkel a továbbiakban piaci műveleteket végezhet. Különböző játékos feladatok során szimuláljuk a világgazdaságban előforduló folyamatokat, eseményeket, azonban ez nem egy "száraz" közgazdasági játék. A játékos feladatok csupán analógiák a piaci tevékenységekre.

 
Indoor csapatépítés, csokitőzsde, kvízjátékok - Anthemon